Dagens rea-tips (allmänt)!

En del begagnade brukscyklar

Lars-Åke renoverar gamla brukscyklar från 30-50 talet som han säljer.

Se också butikens hemsida.

Thure
 
Jag vet inte om det hör hemma här men iallafall,
Ö&B i Linköping hade ett par Laxen-kaminer inne för 750:- st.
Ifall någon vill ladda upp inför nästa strömavbrott.

hmm, heter dom "laxen"?
 

avslutad210712

Gäst
www.sportsnet.se

Har 40% rabatt på salewa och gore bike wear januari månad ut. Priset man ser på webben är det ordinarie priset och de drar av 40% manuellt vid leveransen.
 
Re: Hike Lite rear

jamo; sa:
Hike Lite har rea på lättviktsutrustning.

http://www.hike-lite.co.uk/acatalog/GoLite_great_deals.html

Det är en seriös butik, jag har handlat från dem en del, snabba leveranser, bra service.
Jag kan bekräfta detta. Det går kanonsmidigt att beställa till Sverige också och frakten är inget att bråka om - 10 pund för skaljacka, skalbyxor och 18 titantältpinnar... :)
Beträffande rean så verkar de alltid ha rea på något som man vill ha... ;)
 
REA i Lund

Naturkompaniet i Lund har 50% rabatt på hela butiken (Arcteryx 40%) pga att butiken upphör. Det gäller den butik som ligger vid Matssons foto. Den ska vara öppen till 28/2.
 

avslutad210712

Gäst
www.sportsnet.se

30% på alla klättergrejor
50% på resten av sortimentet

Gäller från idag tills lagret är tömt. Priset på nätet är utan rabatten och rabatten dras av manuellt vid leveransen.
 

avslutad210712

Gäst
Re: Sportsnet

thureb; sa:
Hittar inte bekräftelse på detta på deras sida. Lägger de ned?

Thure

Om man är med på deras nyhetslista har man fått ett mail idag där man säger "större förändringar" och rabatterbjudandet går först ut till de som finns på den listan men jag kan vidarebefodra mailet till dig om du vill om jag får din epostadress.

Har också skrivit ett meddelande till dig direkt så kolla din epost.

[Ändrat av avslutad210712 2005-02-08 kl 18:14]
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.