aether ag vs aether???

har tänkt köpa en beg. osprey aether 70. vet nån skilnaden på aeg o den gamla modellen. aeg har ett nyare bärsystem men skiljer det nått mer(fickor på avbärarbältet)? har den gamla topplock som man kan göra till dag rygga t.e.x? kul om nån vet. vikt?
 
När jag kikade på det där för ett tag sen verkade det som att topplocksryggsäcken endast är en feature i USA och att modellen av AG som säljs här har samma topplock som äldre modeller, dvs går att göra om till rejäl midjeväska.
 
När jag kikade på det där för ett tag sen verkade det som att topplocksryggsäcken endast är en feature i USA och att modellen av AG som säljs här har samma topplock som äldre modeller, dvs går att göra om till rejäl midjeväska.

Varför blandar du in ett engelskt ord i din i övrigt svenska text? Vad beyder AG?
Förmodligen är jag inte ensam, feature betyder funktion efter ett besök hos Google translate.
 
Osprey har vidareutvecklat sitt bärsystem, och det nya som man hittar på många olika modeller heter AG som står för "Ospreys nyskapande AG AntiGravity™-bärsystem".
 
Liknande trådar

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...