NeoAir kommer i April

Själv får jag reklamera och returnera mitt large underlag pga läckage och en hel del limrester på liggytan :(
Så jevla typiskt...

Kred till Get Out som gjorde det hela så smidigt.
 
Har ett nyinköpt med mig den 11:e augusti som ska göra premiär. Har bara testat det på hemmaplan ännu.

Bara jag som tycker att ventilen sitter lite dumt till?
 
Har ett nyinköpt med mig den 11:e augusti som ska göra premiär. Har bara testat det på hemmaplan ännu.

Bara jag som tycker att ventilen sitter lite dumt till?

Inte bara du som tycker det!

Jag får anta att det har något att göra med den inre konstruktionen som gör att den behöver sitta så.
Dock får jag ändå säga att trots att jag sovit på det nu, ca 6 nätter, så har jag aldrig stört mig på ventilen, trots den något märkliga placeringen.

Det som jag stör mig mest på, när det gäller placeringen, är att den ställer till det lite när man rullar ihop det. Men det löser sig det också.

//Peter
 
Så har jag invigt mitt NA Reg. En natt på Fulufjället, ovanför Njupeskär. Blött i marken, ca 0 grader under natten. Liggunderlaget var bra. Jämförbart med mina andra Thermarest. Låg ensam i ett Nallo 3 så blev lite kallt i min WM Sumerlite så det blev underställ då blev det skönt!

Enda funderingen blir det där med fukten när man blåser upp det med munnen, undra hur det blir i längden!

Mvh Ingvar

Nu har jag hunnit med längre turer med NeoAir. Kan bara säga att jag är helnöjd. Det med fukten verkar inte vara några problem i plusgrader iaf. Tar lite extra tid att rulla ihop men när man använder det är man aldrig i tidsnöd :)

/Ingvar
 
Lite off-topic men kul:

Om ni söker på youtube på suluk46 och neoair får ni fram en rolig video av en som klipper upp sitt neoair och gör det mindre....
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Jörgen Fjaderlatt.se Intryck av NeoAir Lättpackning 11
honkydory Thermarest Neoair - Första intrycken Lättpackning 23
jorgenl33 Pyreneerna i april/maj Lättpackning 1

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.