• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Kvinnlig bekantskap i Stockholm

Hej!

Egenligen kanske vare sig detta inlägg eller jag själv hör hemma i forumet. Någon får väl ta bort det i så fall.

För att gå rakt på sak. Jag, man/kille, söker en kvinna/tjej att lära känna i Stockholm och om det känns rätt kan det kanske utvecklas till ett Vi. I längden är det trist att leva själv även om det har fördelar också.

Vem är jag då. För att börja med det världsliga så fyller jag 35 år i år och bor i en bostadsrätt i centrala Stockholm med några minuters promenad till centralstation. Jobbar som jurist.

Som person är jag lugn och sansad. Trivs bäst i lugn och ro. Vänfast, trogen och kärleksfull. Hög integritet. Intellektuell humor. Gillar att ta del av stadens utbud av kultur i olika former. Om sommaren åker jag till sommarstället på västkusten. Inflyttad. "Lantis" egentligen alltså. :)

Eftersom jag är medlem på Utsidan så gillar jag fysiska aktiviteter skarpt. Vandring i natur/promenader i stadsmiljö uppskattas liksom kajakturer. Trivs bra både på och i vatten. Sol och bad. Joggar ibland, Har geocachat en del. Reser gärna till Medelhavsområdet för att utöva aktiviteterna ute.

På senare år har dock tennisen tagit upp mycket av min fritid. Detta är en hobby som ger mig mycket. Inget proffs men hängiven.

Kunde jag dela mina intressen med någon kvinna så vore livet så mycket roligare. Som person är jag öppensinnad men tänker man sig en familj tillsammans i framtiden sätter det självklart vissa gränser för ålder. För egen del kan jag tänka mig ett liv både med och utan barn.

Skriv gärna några rader (via e-postfunktionen) om du har liknande intressen, bakgrund och sunda värderingar.

Kram!
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Anna Panna Kvinnlig Flamenco/Klättring 30+ Tjejforum 0
tobbe80 Söker kvinnlig deltagare Tjejforum 0
Linnea_E Klätterkompis i stockholm Tjejforum 1
Ann-Cathrine Vänner i Stockholm Tjejforum 12
Ann-Cathrine Vänner att umgås med i Stockholm Tjejforum 1
ireneha kompisar runt 30, Stockholm Tjejforum 0
Kristin123 Vänner i Stockholm med omnejd sökes Tjejforum 0
xet Mammaledig Stockholm- klättra, promenera Tjejforum 2
MarieC Friluftiga kompisar i Stockholm sökes :-) Tjejforum 13
Moniqan Aktiva personer boendes norr om stockholm? Tjejforum 0
hannaskog Nybörjar klätterkompis, stockholm Tjejforum 0
Mians Härliga vänner i Stockholm? Tjejforum 5
Vinny Söker klätterkompis Stockholm Tjejforum 3
jeapea Söker vänner i stockholm Tjejforum 0
Lina1983 Träningskompis i södra Stockholm Tjejforum 3
Nina H Tjejträningskompis landsvägscykel 2009 Stockholm Tjejforum 1
Subhani Klätterkompisar i Stockholm! Tjejforum 0
Johannan Nya vänner i Stockholm? Tjejforum 0
madir Paddlingskompis i Uppsala och Stockholm?! Tjejforum 4
Schteene Klätterkompisar i Stockholm... Tjejforum 3
nerver Klätterkompis i Stockholm Tjejforum 2
Eskimodog Friluftintresserade i Stockholm! Tjejforum 14
alvnas Utelivsintresserad i Stockholm Tjejforum 3
Tenil Träningskompis i Stockholm? Tjejforum 1
akesdottir Träningskompis i (södra) Stockholm Tjejforum 1
800331 Dyksällskap i Stockholm Tjejforum 1

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...