• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Resekompis/MC polare

Tjena

Nygammal medlem.

Tänkte kolla hur det ligger till med MC folk här:)

Söker efter någon som kan vara intresserad av att träffa en ny rese/MC polare.

Ska väll introducera mig.

Robin heter jag och är en västmanlänning som är på väg att flytta upp mot Sälen. Jag är 25 år gammal och jobbar inom stålbyggnationer som lagbas.
Fast nu så har jag börjat dra ner på jobbandet för att prova på andra yrken/länder.

Finner intressen i allt och går gärna kurser för att lära mig mer.
Några av mina intressen är Traditionellt Smide, jakt, fiske, vandring, MC, flyg, dyknin, matlagning mm mm.

Har bland annat jobbat som volontär med djur i Spanien.
Pluggat ett år i Japan.
Pluggat traditionellt smide i ett år.
Funderar på flygcert i sommar.

Jag söker någon/några som delar mina intressen.
Det optimala skulle vara om det fanns någon som kan vara intresserad av MC camping, fiske.
Tanken är väll att jag ska ta en långtur i sommar med hojen, garanterat blir det Norge, men funderar även på storbrittanien eller ner i europa.

Har du något av mina intressen är det väll bara att slänga iväg ett mail:)
 
Kul med mc-folk! Jag lär nog inte få tid att hänga på men Norge vore kul, särskilt att kombinera med lite vandring. Lite besvärligt att få ihop mc-turer med vandringspackningen bara. Man får väl nöja sig med camping och upplevelserna på turen.

Vad kör du för maskin? Jag gillar halvgamla hojar som kawa z500 från -80, min första hoj och käraste därtill.

Berätta gärna mer om planerna!

/Henrik
 
Gå in på SVENSKA BMW MC KLUBBEN hemsida, skapa ett konto och lägg ut en blänkare, eller botanisera bland trådarna.

Något borde du hitta som faller dig i smaken.
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.