Rullfäste...

En liten tröst kan ju vara att det inte är rullfästet som gör fiskaren :) Däremot kan klingan ha viss inverkan. Xp är ett bra val!
Åter till rullfästen och träinlägg. Här ska ni få se något fruktansvärt som strider mot alla normer på marknaden.
01b.jpg

Trots att handtaget inte är av cigarrtyp och rullfästet är ett halvt pacific bay (billigt, taiwan), så är detta mitt absoluta favoritspö. Skulle inte byta det mot något av de som står och dammar i era garderober :)

/jakaranda
 
Ähhh...

varför ska man vara konventionell, då kan man ju lika gärna köpa färdigbyggt, eller...ehhh....bygga med exakt likadana komponenter...ouupsss, hoppsan...

(Ovanstående kommentars senare del skall läsas med glimt i ögat då det inte är meningen att förarga någon;))

/Anders B

(Delorto Flatslide, va' är det för nåt, en trombon eller?)
 
motor

Nu har jag köpt motor, blev en 220v motor som skall driva en såndär disco-kula med speglar 3varv/min, 169kr på teknik magasinet lite dyrt men frugan fick betala :-D
 

Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...