Addnatures kundtjänst?

Har aldrig haft problem med Addnature vare sig vid reklamationer eller återköp. Även om Outnorth är bra så föredrar jag Addnature eftersom leveranserna brukar gå fortare (i regel levereras paketet nästkommande dag) och inte minst för att de har fri retur.
 
Har, som sagt, inget annat än goda erfarenheter av att handla från Addnature.

Fick ett svar från deras kundtjänst idag där de, inte särskilt trevligt, förklarade att de hanterar saker i tur och ordning, vilket jag ser som en självklarhet. Men att jag skall behöva vänta en vecka eller mer på att få reda på om ett ärende (som de kan behandla i tur och ordning) faktiskt ens är skapat, vilket ju inte var fallet första gången, faller inte inom ramen för god service enligt mig. Jag initierade mitt returförfarande för två veckor sedan och all korrespondens därefter är del av detta.

Jag har svarat dem att jag löst det på egen hand och att om det, mot förmodan, skulle dyka upp ett ärende så kan de stänga det.

Tack för visat intresse.

- Johan
 
Addnature var ett tag min favorit när något inte gick att uppbringa där jag bor.

Tyska ägare nu?

Även om jag inte begriper allt om företags bokslut så begriper jag att omsättningen minskat rejält de senare åren liksom antalet anställda.

Så det är inte bara jag som försvunnit som kund, men att jag inte är kund längre beror på ökat utbud där jag bor (inte bara XXL) och jag har nu för mycket prylar.

Källa (bör vara säker)
https://allabolag.se/5565876249/addnature-ab

Per
 
Liknande trådar

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...