• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Barnpaddling

Någon som vill paddla med mig och min 8 åriga dotter i Bohuslän/Göteborg ?
Hon tycker att det är lite tråkigt att inte få träffa andra barn på havet, det är ju inte så många barn som paddlar.
 
Hej,

Jag har en ganska kort och bred tvåmanskajak till mig och dottern. Kajaken är nog mer en pråm, men den är sjövärdig, går att paddla ensam med dottern sittandes i främre brunnen med paddeln i knät och rymmer nästan allt vi behöver i en vecka utom vatten.

Det vore kul om det finns fler som vill salta sina barn medans tid är. Första turen sker lämpligen en bit in på maj när vattnet är lite varmare.
 
strandhugg?

Hej, Jag kommer att vara ute en hel del pá västkusten i Juli med mina barn, 14 och 12 ár. Vi tar med tält och stannar ute en del, kanske runt Orust. Vi har en Point65 K3R (2-mans) som skall invigas för ändamálet. Längtar... Kanske fár du lust att ta ett strandhugg nánstans pá vägen?
 
Paddling med barn

Hej!
Även jag söker paddlingssällskap till mig och min 8 åriga dotter.Har paddlat mest ensam i min enmans kajak men skulle gärna vilja ta med henne oxå. Får då hyra kajak. Både trevligare och tryggare att vara flera och som sagt är det roligare om fler barn är med.Hör gärna av dig.

MVH/Lena Rosberg
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.