• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Börja det nya året med att lära dig eskimåsväng

Börja det nya året med att lära dig eskimåsväng.
En meriterad paddelinstruktör från nepal är på besök i Malmö i januari.
Jag tänkte höra om någon är intresserad av finslipning av esimåsvängen i varm inomhuspool?
Skicka gärna ett mail till mig om du är intresserad så återkommer jag om tid och plats beroende på
hur stort intresset är.
 
Visst inga problem, kayak, kapell, flytväst en och annan paddel finns att tillgå. Man orkar inte hålla på så länge så man turas om i vattnet.
 
Jodå det blir av...

Har varit lite struligt att få tag i pool till överkomligt pris men det finns en lösning nu så hör av dig via mail så återkommer jag inom kort med mer info.
 
Re: Jodå det blir av...

Palle70; sa:
Har varit lite struligt att få tag i pool till överkomligt pris men det finns en lösning nu så hör av dig via mail så återkommer jag inom kort med mer info.

Glad att träna vattenteknik om det går att komma med och om det skulle passa. Har inte provat eskimåsväng tidigare... :)

/j
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
xet Vill börja paddla Paddelkompis 10
stea Vill lära mig baddla Paddelkompis 13

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.