• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Entusiatiskt paddelsällskap i närheten av Sickla/Hammarby Sjöstad : )

Hej!

Jag brukar paddla med utgångspunkt från Sickla sjö / hammarby sjöstad och tar gärna rundor bort i Järla-sjö och ut runt Djurgården. Jag tycker förstås även att det är kul att testa nya turer och hänger gärna med den som har bil och takräcke (jag har av någon anledning kajakhållare) till andra startplatser. Det är ju även enkelt att slussa in till mälaren.

Om det finns någon/några som vill haka på så vore det trevligt. Jag är 32, i god form och hyfsat erfaren skärgårdspaddlare (dvs. jag kan sannolikt hjälpa en kamrat som plurrar.... : ) och gillar att paddla i ett lagom tempo...dvs. inte träningspaddling för tävling men håller nog lite högre tempo än den absoluta nybörjaren.

Om någon vill träna på kajaksäkerhet eller liknande så är jag även intresserad av det.

På vardagar kan jag sticka iväg på tidiga morgonturer i Sicklasjö eller runt djurgården framåt kvällen. Helgerna är ju till för större äventyr!

Skriv ett meddelande eller mejla svara på tråden så får du mina kontaktuppgifter.

Jag hoppas att fler ser fram emot vacker höst och vinterpaddling!
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.