• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

Fylla och friluftsliv.

Jag har googlat och sökt på Apoteket. Varför är det så jäkla svårt att slänga in en länk istället för att skriva hur jag ska göra?

För att jag vet inte alls vilken länk du vill ha?
Det är en produkt som man kan köpa överallt i Tyskland. Finns flera märken. Originalet är inte så billigt men har bäst smak. Finns billiga alternativa för 50kr 500ml som är också goda men mindre kryddiga.
 
Vad tjafsar ni om ,haha va fan jag har lagt upp en länk några inlägg bak.

Seså nu får ni släppa grogglasena och komma in i matchen, det är TiSDAG innan 12....

AA finns hos Eniro - Seså!
 
För att jag vet inte alls vilken länk du vill ha?
Det är en produkt som man kan köpa överallt i Tyskland. Finns flera märken. Originalet är inte så billigt men har bäst smak. Finns billiga alternativa för 50kr 500ml som är också goda men mindre kryddiga.

I Thailand har en grymt billig spritsort som jag brukar ha med när jag vandrar, tyvärr har jag ingen länk :(
 
Man citerar inte inlägget strax ovan om det är tydligt att det menas - haha.

Men när du postar kan du inte veta om det kommer att hamna några inlägg emellan ditt svar och det inlägg du refererar till eller inte - vänligen citera då du så definitivt återkopplar till ett tidigare inlägg. Inlägg publiceras inte momentant - du har ju möjligheten att editera i några minuter före publicering och dessutom vet du inte hur många andra som sitter med muspekaren över skicka-knappen ungefär samtidigt som du.

/Patrik
 
Man citerar inte inlägget strax ovan om det är tydligt att det menas - haha.

Men du vet aldrig om du är först, har själv råkat ut för det flera gånger, därför citerar jag alltid, plus att på många forum får man att meddelande om att någon svarat eller citerat ett inlägg man gjort.
Att citera underlättar för alla, och det är världens lättaste sak att göra.
 

Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...