NRK program att se utanför Norge

Bilagor

  • 4CDF0417-5CE0-4FFC-AB71-A24DA03F2900.jpg
    4CDF0417-5CE0-4FFC-AB71-A24DA03F2900.jpg
    67.8 KB · Visningar: 1,035
Tips

Fixa en VPN, så kan du se på allt från hela världen. T.ex. så kan du nu använda nya webbläsaren OPERA som erbjuder denna tjänsten gratis för den mindre händiga.

Mvh troswe
 
Har varit hemma sjuk några dar och då har det passat bra med en serie program från NRK om en båttur från Helsingfors via ST Petersburg via floder Novgorod, Smolensk oçh så nedströms med många grundstötningar i Dnepr genom Belarussia och Ukraina samt Svarta havet till Istanbul.

Lite äventyr och mkt kontakt med folken utmed floderna. "Team Bachstad seiler i østerled"
http://tv.nrk.no/serie/team-bachstad/MUHH37000118/

Sammanlagt knappt 4 timmars långsam-TV. Påminner en hel del om Monsenprogrammen men i annan miljö. Jag uppskattar programmen!

Thure
 
Har varit hemma sjuk några dar och då har det passat bra med en serie program från NRK om en båttur från Helsingfors via ST Petersburg via floder Novgorod, Smolensk oçh så nedströms med många grundstötningar i Dnepr genom Belarussia och Ukraina samt Svarta havet till Istanbul.



Lite äventyr och mkt kontakt med folken utmed floderna. "Team Bachstad seiler i østerled"

http://tv.nrk.no/serie/team-bachstad/MUHH37000118/



Sammanlagt knappt 4 timmars långsam-TV. Påminner en hel del om Monsenprogrammen men i annan miljö. Jag uppskattar programmen!



Thure



Toppenserie. 6 säsonger med äventyr och bra historia, som sagt Lars Monsenstil och långsamtv på ett underhållande sätt. Tack för tipset!


Skickat från min iPhone med Tapatalk
 
Jag kan bara instämma i hyllningen av Team Bachstad. Programmet känns som en blandning av Lars Monsen och Professor Drövels hemlighet.

Är det Vysotskij som Tore spelar i första avsnittet?
 
Liknande trådar

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...