Karl Hedin-fallet

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Han kommer r*vkn*lla dom då Tjack-Noa och Sepo-Vodkalainen är arbetsplatser för incestavkommor som går på tabletter och alkohol.

Antagligen kommer det läggas ned för och slippa förnedring och avslöjande av nya psykfall som agenter.

I mitt fall så behandla jag en kvinna vid Säpo Göteborg så illa så hon börja gråta och fick raseriutbrott så inredning uppe på Säpo fick sticka till skyddsrummet.

Som pricken över i et hängde jag ut snuthaggan vid Säpo på nätet gråtandes..

Troy, du är en färgklick i detta forum. Straffa inte ut dig genom sådana inlägg, det är synd om du blir utslängd. Det bidrar bara till otrevlig stämning.

Ta hand om dig!
Anders
 

clindh

Forumvärd
Diktatorn som styr över detta forum ser hur den här diskussionen spårar ur mer och mer, och är frestad att sätta ner stöveln. Men vi kan börja med att jag ber er sansa er något... Använd ett trevligt språk, hitta inte på diagnoser om varandra, håll er till fakta om fallet etc. Det som kan diskuteras är själva jaktbrottet, konspirationsteorier utan faktabas kan ni ta på Flashback eller inte alls.
 
Spänning

Diktatorn som styr över detta forum ser hur den här diskussionen spårar ur mer och mer, och är frestad att sätta ner stöveln. Men vi kan börja med att jag ber er sansa er något... Använd ett trevligt språk, hitta inte på diagnoser om varandra, håll er till fakta om fallet etc. Det som kan diskuteras är själva jaktbrottet, konspirationsteorier utan faktabas kan ni ta på Flashback eller inte alls.

Tumme upp och spänningen ökar.
 
Diktatorn som styr över detta forum ser hur den här diskussionen spårar ur mer och mer, och är frestad att sätta ner stöveln. Men vi kan börja med att jag ber er sansa er något... Använd ett trevligt språk, hitta inte på diagnoser om varandra, håll er till fakta om fallet etc. Det som kan diskuteras är själva jaktbrottet,

Vilket jaktbrott ? vad jag vet är han varken åtalad eller dömd för något jaktbrott.
MVH Erik
 
Diktatorn som styr över detta forum ser hur den här diskussionen spårar ur mer och mer, och är frestad att sätta ner stöveln. Men vi kan börja med att jag ber er sansa er något... Använd ett trevligt språk, hitta inte på diagnoser om varandra, håll er till fakta om fallet etc. Det som kan diskuteras är själva jaktbrottet,

Vilket jaktbrott ? vad jag vet är han varken åtalad eller dömd för något jaktbrott.
MVH Erik

Det MISSTÄNKTA jaktbrottet är väl ett mer korrekt uttryck.

Det senaste i fallet Karl Hedin är att han nu är i Hovrätten för vapenbeslag.

https://www.jaktjournalen.se/karl-hedin-overklagar-vapenbeslag-till-hovratten/

Finns tydligen ingen ände på hur mycket han vill profitera på det här.
Mycket av det här har han ju bäddat för själv med tanke på sina i mångt och mycket ganska sjuka föredrag där faktafel blandats med hintar om illegal jakt och tips på hur man kan göra...

Man börjar ju undra om allt är iscensatt från första stund för att sälja mer böcker...
 
Det MISSTÄNKTA jaktbrottet är väl ett mer korrekt uttryck.

Det senaste i fallet Karl Hedin är att han nu är i Hovrätten för vapenbeslag.

https://www.jaktjournalen.se/karl-hedin-overklagar-vapenbeslag-till-hovratten/

Finns tydligen ingen ände på hur mycket han vill profitera på det här.
Mycket av det här har han ju bäddat för själv med tanke på sina i mångt och mycket ganska sjuka föredrag där faktafel blandats med hintar om illegal jakt och tips på hur man kan göra...

Man börjar ju undra om allt är iscensatt från första stund för att sälja mer böcker...

Du skriver ett inlägg vars kontenta är:
1. Hedin profiterar på detta.
2. Allt är iscensatt för att han skall sälja böcker.


Overkligt.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...