Övernattningstur!

hej
Det finns några vindsydd vid sportfiskesjöarna St krokjön och Abborresjön men så många andra finns inte. Har badat i St rullesjön bra djup lite mörk finns en del sten och en udde som man kan sola och bada ifrån. Vandringen dit är inte dum ligger i ett ganska nytt naturreservat
 
Lever denna grupp?

Händer något kul här?

Var det denna grupp som var ute och vandrade/tältade förra nyår? Blev lite sugen/nyfiken på en alternativ nyår ute i bushen..typ...
 
Övernattning kommande helg.

Hej!

Då jag var med och startade denna tråd en gång i tiden så får jag väl väcka liv i den igen!

På lördag kommer vi gå ut i skogen för en övernattning.
Vi träffas på angiven plats ( kommer i pm till de som anmäler sig här i tråden ) efter lunch och går ut till ett vindskydd vid en sjö.

Självhushåll gäller som vanligt, att man har med sig varma kläder, sovsäck för vintern, tält, hammock, Tarp, mat vatten mm dvs ta med grejer så ni klarar en natt ute i skogen med minusgrader.

Ved är bra att ta med sig, vi kan diskutera hur mycket och vem som tar med sig.

Hoppas på god uppslutning så här i början på året!

Jag har säkert glömt skriva ett och annat men det finns mycket information här i tråden, givetvis kan vi diskutera vidare här inför helgens övernattning.

Plats meddelas i pm till de som anmält sig. Hint, några mil norr om Göteborg.
 
(Toppen bra initiativ jag också på.)

Vart för snabb och svara såg fel och denna lördag går det inte. Går säkert fler tåg.
 
Senast ändrad:

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.