[Skåne] Gissa bilden!

Nej du det kan jag inte värnet minns jag men multiskyltade märkpinnar fanns inte när jag gick. Så tyvärr men du får gärna berätta.
Måtten på skyltarna ledde mig närmare målet.

go tur
 
Nej du det kan jag inte värnet minns jag men multiskyltade märkpinnar fanns inte när jag gick. Så tyvärr men du får gärna berätta.
Måtten på skyltarna ledde mig närmare målet.

go tur

Denna är strax utanför Nybrostrandsbadet, där ligger även en Scoutstuga strax intill. Lite mer än halvvägs in i Nybrostrand.

Första stolpen vid Nybrostrands camping, andra här och en tredje när man lämnar Nybrostrand och träder in på Kabusa skjutfält.
Där emellan finns såklart fler stolpar, men vill minnas att dessa endast är orangemarkerade, men kan ju ha fel.
 
Eftersom tråden varit död länge lägger jag upp en bild. Som vanligt är frågan: Var är bilden tgen?
 

Bilagor

  • IMG_20180714_145624.jpg
    IMG_20180714_145624.jpg
    61.9 KB · Visningar: 247
seobserver kommer att anmärka på att jag kartgissar från Stockholm men det har ju inte varit någon skåning inne i tråden så jag drar till med ett förslag.

Vandringsleden över Verkaån någon km öster om Kristinehovs slott.

Thure
 
Kristinehovs ekopark? Alltså inte Verkaån utan sjön i ekoparken. Minns jag rätt så har den ett system med öar och träbroar.
 

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...