Førbannade røkare...!

Tror inte det finns en enda rökare som tar med sig sina fimpar på en fjälltur! Så dj**la illa dom luktar. Fy vad fimp luktar illa..
Men om det finns någon som trotsar lukten och bär med sig fimpen ska ni ha ett TACK & KRAM!
 
Kan inte alla rökare börja röka filterlöst? För det är ju filtren som inte försvinner så snabbt i naturen. Dessutom får dom ju då i sig mer av allt som finns i ciggen.
 
fler biefekter

mad as ice; sa:
Lolli; sa:
man får flagor i munnen
:-D

En bieffekt mer spelar inte så stor roll. =))

För något år sedan läste jag att fiskar har tagit och svalt fimpar som har kastats i vattnet. Som exempel visades några magra regnbågar som påstods ha tarmen blockerad av filter från cigg...

För övrigt påstods filtren likna fodret regnbågarna får på odlingarn, kanske dags att göra en kanonfluga för nyisatt fisk...
 
Re: fler biefekter

greendanger; sa:
mad as ice; sa:
Lolli; sa:
man får flagor i munnen
:-D

En bieffekt mer spelar inte så stor roll. =))

För något år sedan läste jag att fiskar har tagit och svalt fimpar som har kastats i vattnet. Som exempel visades några magra regnbågar som påstods ha tarmen blockerad av filter från cigg...

För övrigt påstods filtren likna fodret regnbågarna får på odlingarn, kanske dags att göra en kanonfluga för nyisatt fisk...


Det är redan gjort. Enligt uppgift till med viss framgång...
 
Med man menar jag mig själv och hoppas i och för sig att jag kunde säga alla. Det ser förjävligt ut uti i naturen och jag menar inte bara fjället. Det är över allt. Jag fattat bara inte hur folk kan vara så jävla dumma att de bara släpper skiten på baken eller stoppar den under en sten vad det än må vara. Det som är skräp hör inte hemma ute. Rök, snusa eller gör vad du vill men ta med skiten så att vi slipper se den ute.
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.