• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Träningskompis Norrköping

Hej,

nyinflyttad i Östergötland som jag är skulle jag gärna hitta någon att dra ut på tur med. Springer gärna långt och länge, gärna med ryggsäck och övernattning. Eller drar ut i skogen för att plocka svamp, eller hugger i någonstans där man behövs.

Jag är absolut ingen superatlet men gillar att röra på mig och skulle gärna hitta någon att träna med för att motivera och utmana varandra. Siktar på att springa ett maraton i mars men vill också jobba med den vanliga grundstyrkan.

Hör av er!, c.
 
Skogens magi

Hej!

Jag läste på utsidan.se att ni letade efter en träningskompis eller någon som gillar att vistas ute i naturen för bra pass i skogen. Sedan läste jag att det var över ett år sedan ni skrev raderna, men hur som helst så gillar jag era tankar och det skulle vara trevligt att bilda en grupp/förening av alla de naturintresserade vandrarna/skogslöparna i östergötland.

Det känns som vi är mellan dem som bara åker till skogen för att leta svamp eller kortare promenadtur och dem som enbart springer på släta underlag. Håller du med och hur har dina tankar gått i detta ämne?
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Louise_76 Träningskompis på Nynäsvägen el omnejd? Tjejforum 1
tess_111 Träningskompis Karlskoga, Kristinehamn, Degerfors? Tjejforum 1
Lisa_ Älvsjö Träningskompis söder om Sthlm Tjejforum 2
Lina1983 Träningskompis i södra Stockholm Tjejforum 3
Elisabeth86 Träningskompis Göteborg Tjejforum 1
stea Träningskompis i dalarna Tjejforum 0
HelenaF Träningskompis i Uppsala sökes! (tjej) Tjejforum 0
sarajc Träningskompis Uppsala Tjejforum 3
JessieJ Träningskompis Malmö Tjejforum 1
carro9 Träningskompis i Umeå sökes! Tjejforum 0
bitelis Träningskompis i sthm Tjejforum 3
wonderfullme Söker träningskompis i gbg Tjejforum 7
avs222 träningskompis umeå Tjejforum 0
iquela träningskompis göteborg sökes! Tjejforum 2
Tenil Träningskompis i Stockholm? Tjejforum 1
NikaO Träningskompis i Luleå sökes! Tjejforum 0
limpan77 Träningskompis Uppsala Tjejforum 0
akesdottir Träningskompis i (södra) Stockholm Tjejforum 1
Tess77 söker träningskompis i sthlm... Tjejforum 9
tarjis träningskompis i sthlm sökes Tjejforum 1
Träningskompis Blekinge Tjejforum 0
Idaho Träningskompis sökes i Umeå! Tjejforum 0
Teresa Träningskompis i Göteborg sökes Tjejforum 0
NattaZatta Klätterkompis! Ågelsjön eller hallen i Norrköping Tjejforum 0
160270 Norrköping - träningspartner för cykling (mtb eller landsväg) Tjejforum 0
Ptra Klätterkompis sökes, Norrköping Tjejforum 1
Ptra Klätterkompis sökes (Norrköping) Tjejforum 0

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...