Gullrica

Det där kändes otroligt roligt att få läsa!
Det är nämligen jag som är Gullrica på youtube.
TACK!!!!
Är inte här inne så ofta. Fick reda på denna tråd genom en vän.
 
Någon mer än jag som förälskat sig i denna underbara kvinna, som tipsar oss om hur vi ska klara oss i naturen? Observera bilnyckeln i högra byxfickan! Finns flera pärlor på youtube. Sök på Gullrica!
http://www.youtube.com/watch?v=vZgwvOuo8F4&feature=youtube_gdata_player

Den här videon var min första. Jag anmälde mig till denna " tävling" för att få en spark i baken och göra ett försök med att göra en egen video. Hade inte pratat engelska på många år och aldrig agerat framför en videokamera. Båda kändes ovant. Tog min dotter till hjälp med filmningen. Därför är det så kul att den togs emot så bra.
 
Jag tyckte jag såg "svampen" skymta förbi.

Jag har tittar på en del av dina klipp på Youtube, riktigt bra. Det är kul och mycket positivt med en tjej som filmar och lägger upp klipp om bushkraft annars är det ju nästan bara killar som filmar och lägger upp klipp och det blir ofta ganska "militäriskt". Extra positivt är det förstås att det är filmat i samma miljö som man själv rör sig i då är det ju lättare att känna igen sig i miljöerna.
 
Jag tyckte jag såg "svampen" skymta förbi.

Jag har tittar på en del av dina klipp på Youtube, riktigt bra. Det är kul och mycket positivt med en tjej som filmar och lägger upp klipp om bushkraft annars är det ju nästan bara killar som filmar och lägger upp klipp och det blir ofta ganska "militäriskt". Extra positivt är det förstås att det är filmat i samma miljö som man själv rör sig i då är det ju lättare att känna igen sig i miljöerna.

Tack Jonas! Ja, vi är inte många kvinnor som pysslar med just det här. Väldigt roligt att du gillar mina videos.
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.