Störande annons!

Jag har full förståelse för att utsidan måste ha annonsintäkter för att driva sajten. Jag tycker till och med att en del av annonseringen kan tillföra sajten något, och - ja- det händer understundom att jag klickar på någon

Jag vill inte köra FF och Adblock, jag trivs bra med chrome.

Men!

Annonsen som dök upp idag är otroligt störande, tycker jag. Blinkande! Störande och dessutom tror jag, faktiskt, inte på att jag är utsidans 1 000 000e besökande. Har ni inget inflytande över annonsernas utformning? I så fall: Ta bort den typen av annonser! Snälla!!!
 

Bilagor

  • utsidan.JPG
    utsidan.JPG
    38.1 KB · Visningar: 716
Instämmer tillfullo. Reklam=Störande
Jag håller till och har varit admin på ett av Sveriges största forum för Nikon fotografer. Där klarar vi oss utmärkt utan reklam.
 
Instämmer tillfullo. Reklam=Störande
Jag håller till och har varit admin på ett av Sveriges största forum för Nikon fotografer. Där klarar vi oss utmärkt utan reklam.

Utsidan har reklam som riktar sig mot friluftsliv och det tycker jag man får leva med. Men den reklam som omtalas här tillhör inte denna kategori och känns väldigt malplacerad på Utsidan. Det har tidigare dykt upp störande reklam som slunkit med av misstag, jag gissar detta är ytterligare en sådan.
 
Jag har inget emot reklam så länge det är en bild eller text som är stilla, då ser jag den inte. Men den här var riktigt illa. Hur är det för er guldmedlemmar - ser ni den? (Är det ett elakt trick att få oss andra också att bli betalande medlemmar ;) )
 
Otroligt störande annona med sitt blinkande tur att man inte har elepelisi....


Ta bort den tack höj medlemskapsavgiften med en 5:a istället.
 
Jo, jag vet... fast sist jag provade tyckte jag inte det funkade nåt bra. Och jag har ju som sagt full förståelse för att det annonseras och vill heller inte filtrera bort rubbet.
 

Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...