Fjällintresserade och från Norr?

Hej!

Jag saknar kompisar som delar mitt intresse för att visstas i naturen och fjällen. Jag lägger ut en tråd här för att det skulle vara trevligt att lära känna likasinnade, känner du dig träffad så skriv gärna en rad.
 
Jag tror att stort sett alla här på utsidan delar dessa intressen med dig, du borde nog specificera dig lite annars får du väldigt många eller väldigt få svar.

/Rasmus
 
Jag är intresserad men vad menar du med Norr?
Själv kommer jag från södra Lappland och avstånden är ju stora så det är lite knepigt med din lite vaga beskrivning.
Skriv gärna lite mer och lägg även in mer info om dig själv på din presentation.
 
Region Norr-/Västerbotten?

...och kanske Ångermanland? Om det är ett "regionalt" forum du efterfrågar torde ju intresset finnas, det finns åtminstone några på utsidan. Jag har själv funderat på varför det inte finns något lokalt forum här i norr och anledningar finns det säkert lika många som tillfrågade. Men är det det du efterfrågar eller något annat?
 

Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...