• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

Skogsägare sökes för kort anonym intervju till min uppsats!

Hej!
Jag skriver en b-uppsats på Linköpings universitet och skulle till den behöva intervjua ett fåtal markägare angående hur de (du, kanske?) upplever situationer som kan uppkomma i samband med exempelvis biotopskydd, inventering, rödlistade arter, ersättning för att inte avverka skog, samarbete med myndigheter osv. Om du äger mycket skog eller bara har en liten dunge spelar ingen roll, du är välkommen! :)
Anonymitet garanteras, intervjun tar kanske 5-10 minuter på telefon, skype eller vad du föredrar. Ersättningen sträcker sig till en trisslott tyvärr, men du får å andra sidan chansen att vädra dina åsikter om skogsstyrelsen ;)
Hoppas att någon här inne har tid och möjlighet att kunna hjälpa mig. Svara gärna här, pm:a eller mejla mig på johsv898@student.liu.se om du kan tänka dig att vara med. Stort tack på förhand!
/Johan
 

Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...