Ekspedisjon/eventyr: Sykle jorda rundt?

  • Trådstartare espen.gudevang@geografi.uio.no (Espen Gudevang (No
  • Start datum

espen.gudevang@geografi.uio.no (Espen Gudevang (No

Gäst
Vil noen være med å sykle jorda rundt om 2-3 år?
Prøver å være innom alle verdensdelene,
i løpet av 1 år eller mer.
 
Beror på när...

Värkar coolt.
Norsk förtår eg.
D e eg og, men bor i Sör Sverge.
Det her med jorden runt vill eg vite mer om og blir kanske mere intressert om du kan presentere dine ruter og planeringer for meg.
Eg er reiseklar 2003, om det ikke er forsent.
Men det kommer vel nye tog???
 
låter mycket intresant

Hej
Din resa låter mycket intresant, jag har själv planerat en liknande resa men nu har min resa kamrat hoppad av, så om du är intreserad så skicka ett mail. Jag är 22 år och bor i malmö för tillfället.

Hälsningar
Henrik

henrik@malmo.mail.telia.com
 
låter inressant...

hej.....20 årig kille från malmö som tycker att din resa låter intressant.....ska cykla genom sverige i sommar på högst 16 dagar så man kan väl se det som en uppvärmning :).....när i så fall hade du tänkt sticka iväg?
 
europa???

KAN INTE EUROPA RUNT VARA INTRESSANT FÖRST????
JAG PLNERAR EN RESA SOM JAG VILL UTFÖRA INOM ETT PAR ÅR BEROENDE PÅ LÄGET.
INTRESSE???
DAN HANSEN
 
Beror på val av rutt

Hej!
Jo, jag har också gått och grunnat på om det inte skulle vara dags med en jorden runt tur snart men allt beror ju på när man skall börja, vilken rutt det blir etc. etc. Men som sagt, vilken väg hade du tänkt dig?

Jag är rätt tänd på att som första etapp cykle till Istanbul via Östeuropa. Så långt sträcker sig mina planer i nuläget. Sedan skall man ju ut i arbetslivet snart också... Men om man har chans till spons så kan man ju finansiera en del av turen..
Ha det bra så länge!
Magnus
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
DownUnder81 Sykle fra Bergen til Stockholm - Mai 2010 Långcykling 2
olavroer Sykle-rare-steder-reisebok? Långcykling 0

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.