Tältnätter

Egentligen borde man redovisa antalet tältnätter för 2007 efter nyår, som det är just nu så haltar sammanställningarna :)

Fram till dags dato har jag kommit upp i 24 nätter, men än är året inte slut. Blir det lite snö så kan det mycket väl tänkas bli ett par nätter till.

Jag får helt enkelt återkomma med det slutgiltiga antalet efter nyår :)

Mvh /Joel
 
några till

Har lyckats få ihop sex till sen i september, så nu är det 55. Över skamgränsen?!, men några till hade inte skadat. Hoppas på ett par till, kanske en kajaktur i mellandagarna eller nåt sånt.
60 hade ju varit jämnt och bra... eller 20%, som nån skrev ovan, vilket borde bli 73 fast dit är det en bit. Kanske nästa år?
 
Har inte räknat men tror att det ligger på ungefär 200 nätter dvs lite färre i år än året innan. Känns som om man börjar bli gammal och lat...

/Stellan
 
Som sagt...

här kommer min summering av tältnätter under 2007. Det blev inga under december, så jag slutade på 24 nätter. Förhoppningsvis blir 2008 bättre :)

Mvh /Joel
 
Upp till Stellans 200 når jag inte, men kanske 100-150 någonstans? Bland annat 65 nätter i sträck i Zambia, Zimbabwe, Botswana, Namibia och Sydafrika :) (Fast då var en del på vanliga campingar och i folks trädgårdar osv)

I år blir det inte så många, men 2009 ska jag slå Stellan ;-)

/Lars
www.lostcyclist.com
 
Tänkte väcka denna gamla tråd till liv :)

2007 kom jag upp i 24 nätter, ett antal som jag slog 2008, då jag slutade på 38 tältnätter.

Vi får se hur 2009 kommer att gestalta sig, men sett till alla mina planer, så lär jag kunna komma upp till 2008 års nivå.

Mvh /Joel
 

Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...