INTO THE WILD biopremiär den 16/11

vill också vet den låt heter!!
tror det är eddie veddar (från pearl jam) men det finns inte på hans 'into the wild' soundtrack :(

[torrentlänkar raderade av admin - beakta reglerna....]

happy watching alihop!!!
 
Senast redigerad av en moderator:
Ser fram emot biopremiären.

Har läst boken ett par gånger och berörts av historien. Inte för att boken är något litterärt mästerverk (därför inte heller dålig) utan för att den längtan som huvudpersonen ger uttryck för finns i mig ... liksom många av mina friluftsvänner ... dock utan att våga eller vilja ta steget så fullt ut som huvudpersonen.

Undrar hur "medelsvensson" (finns någon sådan?) som inte har den längtan att komma ut uppfattar filmen?

Måste se filmen!
 

clindh

Forumvärd
Den 25 september klockan 18 har vi fixat en gratis förhandsvisning av filmen i (tyvärr bara) Stockholm.

Mer info och kupong för att hämta ut biljetter kommer upp på Utsidan nu på måndag.
 
Jag kan tyvärr inte stämma in i lovsången...vist den är vackert filmad men mycket mer är det inte som är över medelmåttans nivå tycker jag.
På en del sett gör den mig arg, att en med sällskap så bortskämd spoling får så mycket uppmärksamhet!

Det hade inte varit fel att hyra den för en 5kr (priset på vår hyrvideobutik) men att se den på bio var det fanh inte värt såhär i efterhand.
 
Jag kan tyvärr inte stämma in i lovsången...vist den är vackert filmad men mycket mer är det inte som är över medelmåttans nivå tycker jag.
På en del sett gör den mig arg, att en med sällskap så bortskämd spoling får så mycket uppmärksamhet!

Det hade inte varit fel att hyra den för en 5kr (priset på vår hyrvideobutik) men att se den på bio var det fanh inte värt såhär i efterhand.

Vad skönt att höra att det inte bara var jag som finner den amerikanska medelklassens livsleda jävligt enerverande när den tar sig kulturella uttryck. Mycket vacker film men att dö pga en försenad tonårsrevolt är onödigt...
 

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...