Utomordentligt fånigt

Re: Jag tycker det

Henke; sa:
.. har blivit en trend att diskutera hur folk diskuterar istället för att diskutera det diskussionen handlar om. H

Hâller med: tyvärr verkar vissa vara mer intresserade av att klanka pà folks sátt att fràga, pà att svara samt pà dess âsikter i allmánhet án pà att fóra trâdens ámne vidare samt tillfóra nàgot nytt, intressant och spánnande. Tror jag ska jobba lite istállet...

MVH /Mats
 
Ja, det är ju förfärligt att ta något på allvar. Dessutom verkar det som om esbo inte är med längre.

Jag tror jag går och bajsar istället...

(Där fick samme83 lite kiss och bajs humor att garva åt också, så då borde alla vara nöjda).
 
Erik Weihenmayer/Seven Summits

Gick upp på Vinson med Erik för ett par år sedan. Otrolig kille, upplever omvärlden på ett sätt som man som seende tycker är nästan overkligt. Han känner berget, även om han inte kan se det, och jag är inte säker på att min upplevelse var starkare än hans.

Sprang en mil med honom på en sönderkörd bilväg i Punta Arenas också, med en t-shirt som förbindelselänk mellan oss. Allt jag behövde göra vara att säga till när det kom någon större ojämnhet, så han kunde öka på steghöjden. Killen kan höra en stillastående bil med avslagen motor på 10 meter, genom att uppfatta förändringar i vinden.

Efter att ha träffat Erik har jag den största respekt för hans förmåga att uppleva naturen på ett nog så starkt sätt.

Odd
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.