Maxpedition Typhoon FS

Som jag har fattat det så betyder 5.11 en viss stil och inte ett specifikt märke. Dessa kläder tillverkas ju av ett stort antal varierande företag.

~Paul~

Aha jag förstår, jag är inte alls hemma på det där. Du har nog rätt, jag har sett 5,11 lite varstans.Jag vart sugen på den säcken, får nog bli en sån. Fn vilken dag, Inkommande vatten har varit fruset ett par dar. Så jag var tvungen att lena upp det idag.

Seved
 
Fn vilken dag, Inkommande vatten har varit fruset ett par dar. Så jag var tvungen att lena upp det idag.

Seved
Vafalls? Sådant får du syssla med en annan gång
rodekaart.gif
. Du skall ju arbeta på forumknivarna!! Du måste ju prioritera rätt! ;)

~Paul~

PS Tråkigt sådant. Hoppas att det "löser sig"
evilgrin39.gif
(ursäkta Göteborgshumorn)
 
Vafalls? Sådant får du syssla med en annan gång
rodekaart.gif
. Du skall ju arbeta på forumknivarna!! Du måste ju prioritera rätt! ;)

~Paul~

PS Tråkigt sådant. Hoppas att det "löser sig"
evilgrin39.gif
(ursäkta Göteborgshumorn)

He he man måste fixa det så man kan få fram diskbänken igen, så började jag lukta lite konstigt ha ha

Seved
 
5.11 tactical är ett märke. www.511tactical.com om man vill se. Gillar man tacticool looken så...

(måste lite skamset erkänna att jag har en skjorta från dem, och är grymt nöjd med den, sjukt bra kvalitet, används dock rätt sällan, ser lite för safari/tacticool ut).
 
5.11 tactical är ett märke. www.511tactical.com om man vill se. Gillar man tacticool looken så...

(måste lite skamset erkänna att jag har en skjorta från dem, och är grymt nöjd med den, sjukt bra kvalitet, används dock rätt sällan, ser lite för safari/tacticool ut).
Jo, men det här märket får sina produkter levererade av åtskilliga varierande tillverkare, som jag förstår.

Jag köpte 5.11 brallor på Militaryshop men de sålde jag eftersom de inte satt riktigt på mig.

~Paul~
 
5.11 tactical är ett märke. www.511tactical.com om man vill se. Gillar man tacticool looken så...

(måste lite skamset erkänna att jag har en skjorta från dem, och är grymt nöjd med den, sjukt bra kvalitet, används dock rätt sällan, ser lite för safari/tacticool ut).

Aha det var ett märke, som sagt jag hänger inte med på den fronten riktigt.
Ja tactical looken är väl inte så pjåkig iof men det är rätt praktiskt med alla fästen å tillbehör.
Ja ja skit i hur den ser ut om du trivs i den och den är praktisk. Tack för länken ska kolla den :)

Seved
 
Alltså 5.11 är snarare en scout, dvs en firma som köper upp intressanta artiklar och därefter sätter på egna etiketter/logos.

Här är en 5.11 känga tillverkad i Kina av Jihua 3515 Leather and Leather Shoe Co., Ltd.
: http://www.alibaba.com/product-gs/312928775/5_11_boots.html

Här är en skjorta tillverkad av Ace Uniforms Inc.: http://www.alibaba.com/product/us107936179-260904650-0/5_11_Tactical_Shirt_Short_Sleeve_Cotton.html

Faktum är att de flesta 5.11 artiklar är tillverkade i just Kina. Här t ex en camo-militärskjorta tillverkad av Wuhan Yi Yang Heng Tai Industry and Trade Co., Ltd: http://www.alibaba.com/product-gs/323390562/military_5_11.html

Så ser det ut om och om igen. Man skulle kunna jämföra företaget 5.11 med en generalagent i diversekläder ;). Något i stil med Överskottsbolaget.

~Paul~
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.