Maxpedition Typhoon FS

Pekfingret levde sitt eget liv.. den är beställd.... återkommer när jag har fått hem den ifrån toolshop.de. Tack för det S & DP.... nu vart man lite fattigare

J.
Haha, sorry för det :). Fast jag tror nog att du har gjort ett bra val! Bra leverantör dessutom. Jag är helt säker på att du har säcken i dina händer inom de närmaste 3 dagarna.

Du får sedan gärna skriva en kort recension!

~Paul~
 
Pekfingret levde sitt eget liv.. den är beställd.... återkommer när jag har fått hem den ifrån toolshop.de. Tack för det S & DP.... nu vart man lite fattigare

J.

Ha ha ja ibland så är pekfingret före gärnan, som tur är.

Ah va trevligt. Lägg gärna upp lite bilder när du får hem den.

Det blir nog minst två en midjeväska å en ryggsäck. Typ som DP har.

Seved
 
Den ser jäkligt fin ut. Funderar lite på en sån. Det blir nog en falcon, typhoon o en midjeväska. :)

Seved
Ja, jag måste säga att det är det bästa köpet jag gjort på länge.

Jag hade ju ingen möjlighet att undersöka säcken rent fysiskt innan köpet så jag var lite tveksam. Dock blev jag mycket positivt överraskad när jag väl hade fått säcken. Den var minst lika bra som jag hade hoppats på.

~Paul~
 
Japp den verkar riktigt fin o det finns ju hur mycket tillbehör som helst.

Jag kollade lite på youtube där fanns det lite om maxspedition säckar.
Det finns tydligen hur mycket som helst på nätet. Det är inte helt lätt att välja eftersom utbudet är så stort och ibland skiljer det bara på några få detaljer på de olika säckarna.

~Paul~
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.