Periodare

öringen; sa:
Skaffa ett riktigt kontorsråttejobb så är du snart uppe i rejält med inlägg... ligger du i kan du slå både mig, Nordesjö eller tillochmed Patric :)

Har visserligen inte kontorsjobb, men står mycket framför datorn och jobbar. Att surfa privat på arbetstid är totalförbjudet, jag får inte enns läsa på intranätet på arbetstid...
 
PK Neelix; sa:
Har visserligen inte kontorsjobb, men står mycket framför datorn och jobbar. Att surfa privat på arbetstid är totalförbjudet, jag får inte enns läsa på intranätet på arbetstid...
Jaså, du är lärare du åxå? Vi får visserligen smurfa vart vi vill men det blir som inget tid till det. Tillhör kategorin som inte har något liv efter jobbet alltså ....
 
Rungá; sa:
PK Neelix; sa:
Har visserligen inte kontorsjobb, men står mycket framför datorn och jobbar. Att surfa privat på arbetstid är totalförbjudet, jag får inte enns läsa på intranätet på arbetstid...
Jaså, du är lärare du åxå? Vi får visserligen smurfa vart vi vill men det blir som inget tid till det. Tillhör kategorin som inte har något liv efter jobbet alltså ....

Lager :(
Inget man blir rik på.
 
jag ær nog en periodare.
men det ær en lång period...
har varit inne på utsidan varje dag jag har haft tillgång till en data sedan jag hittade sidan. kommer inte ihåg nær det var men jag har nog blivit lite beroende. tycker det ær en vældigt bra sida, ok mycket dtrunt prat men det gir ett gott skratt ibland men mycket objektiva synspunkter på utrustning, turer osv.

folk ær olika så dærfør upplever man saker olika. læser man feks ett test i en tidning på feks ett tælt så ær det inte sækert att man upplever det på samma sætt som tidningen men læser man på utsidan så får man fler inspel.

forsætt och skriv om turer, uppleverser och utrustning.

robert
http://www.geilomg.com
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.