Gift med utsidan

Var e brudarna?

Det man kan sakna på Utsidan är mer inlägg från tjejer. Vet inte varför det är så att (i mitt tycke i alla fall) 90% av alla inlägg kommer från killar. Är det för att vi är mer internetnördar eller vad kan det bero på? Finns det något att göra åt saken?
 
Re: Var e brudarna?

hakan_l_borg; sa:
Finns det något att göra åt saken?

Alla killar får ha nakenbilder på sina pres. ha ha.. vad det skulle va tjejer här då ha ha haa män i Gore-Tex string, njaaaa..

Men i ärlighetens namn är utsidan ett av dom bäst hemma/jobbet tidsfördriven för dåliga dagar. =D
 
Re: Var e brudarna?

hakan_l_borg; sa:
Det man kan sakna på Utsidan är mer inlägg från tjejer. Vet inte varför det är så att (i mitt tycke i alla fall) 90% av alla inlägg kommer från killar. Är det för att vi är mer internetnördar eller vad kan det bero på? Finns det något att göra åt saken?

De komunicerar på lite annat sett. Män har större behov av att hävda sig eller ges mer utrymme för det. Det enda man kan nog kan göra praktiskt är att skippa hårklyveriet som ofta går över gränsen när diskussionen om en tältpinne går överstyr och hettar till.

Själv så var jag tydligen med här 99 då jag hittade ett gammal inlägg av mig när jag sökte på google.

Det visste jag inte ens om.

Jag vill ha tillbaka mitt tidigare medlemsskap. :(
[Ändrat av crazy 2005-01-07 kl 21:54]
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.