Snygg förändring

Stänga av?

Jag är klubbmedlem, men jag hittar inga avstängningsmöjligheter av nå' banners eller sån't.
Eller är det som när man är kund i en butik och frågar var det finns som står mitt framför en? :)
 
Jag verkar vara den enda som inte är helt överförtjust i den nya layouten. Kanske så är det bara för att jag sitter vid en bärbar, men jag tycker det käns som hela sidan har "ojämvikt". Med den bredaste spalten, som dessutom är den enda som har bilder (bortsett från reklamen till höger), så känns som hela sidan vill trilla ut åt vänster. Som en jämförelse så upplever jag att fotosidan.se är lättare att titta (och hitta) på, den känns mer symetrisk... Ok, den är inte symetrisk i och med reklam kolumnen till höger, men tack vare att den bredaste spalten (som längre ner blir en dubbelspalt) är centralt placerad bland det egentliga innehållet så känns sidan mer harmonisk.

Men för att avsluta lite trvligare så ska jag även ge lite positiv kritik. De nya menyerna, färgerna och symbolerna tycker jag är super! Verkligen snyggt jobbat där.

Mvh Jesper
 
jo då ! bara bra !

Tycker att det är överskådligt, jag hittade direkt allt som jag sökte, detta var ett bra lyft för Utsidan ! /Gunnar
 
Nästa en vecka har gått

Och man vänjer sig ju.

Men för att återgå. Varför inte lägga forum som en egen meny (som på fotosidan)?
 

clindh

Forumvärd
Jo kanske det ja. Uff, nu vill jag inte meka mer med design på ett tag - men en undermeny i Mötesplats är väldigt enkelt med nya menysystemet.

Vad vill ni se i den menyn då?
 
stökigt

jag verkar vara en av de få som tycker det är försämring från tidigare.
Förstasidan är nåt av det stökigaste jag sett på bra länge. Mängden blinkande annonser gör att jag vill gömma mej bakom kontorstolen. Nästan lika illa som tv4.se. blää - tur att man inte betalar iaf!!!

lycka till.
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.