Prinsessan på ärten mentalitet .

Ja det är lätt att snacka om att enkelt är bäst när man har 5 tält att jämföra med eller 6m vägg med skidor. Vi andra som funderar på vilket tält som kan pasa som kompromiss för paddling, vintertältning, fjällvandring och camping i Europa är väldigt intresserade av vilket tält som kan fungera utan att vi med plånboken kan testa ut det.

Har lagt 3000kr på en variant som jag trodde skulle vara en OK kompromiss men funkar inte speciellt bra. Har inte riktigt lust att skaffa mig ett tält till så jag använder det som funkar ganska dåligt till det mesta men är för dyrt för att jag skall kunna köpa ett till.

Prinsen med alla prylar i livet kan väl städa i sin garderob innan han börjar klaga på oss prinsessor som vill leva lite bekvämare!

/Andreas
 
Re: Re: ... på ärten

Ego; sa:
Men du har så rätt. Det gäller att väga sina ord i ett samhälle där hälften av tjejerna har en högre matchvikt änn mig själv.
Men jag är rätt nöjd med att ingen är som mig me!
Då hade jag ju inte varit bäst i något och inte snyggast för någon.
Nämen herre dussingen åxå va män är duktig. Nicket säger ju resten men när Patrik tycks ha somnat in tar jag mig friheten att lägga in ett litet ...

troll.JPG"


å kom ni inte å säg nåt..... jag KUNDE BARA INTE LÅTA BLI...
 
Re: Re: 60-talister?!?

Röksvamp; sa:
A.S.; sa:
Någon som märkt att skibenterna på den här tråden är födda på 50-, 60-, eller tidiga 70-talet? Är ämnet i sig något som har med ålder att göra eller? Blir man verkligen så less på prylar när man blir lite äldre.

/

Nog trampas det på ömma tår här. Debattnivån skall tydligen sänkas till att gälla en simpel generationssak.
Sorgligt...



Gubbar.....
 
Re: Re: Re: 60-talister?!?

_Erik_; sa:
Röksvamp; sa:
A.S.; sa:
Någon som märkt att skibenterna på den här tråden är födda på 50-, 60-, eller tidiga 70-talet? Är ämnet i sig något som har med ålder att göra eller? Blir man verkligen så less på prylar när man blir lite äldre.

/

Nog trampas det på ömma tår här. Debattnivån skall tydligen sänkas till att gälla en simpel generationssak.
Sorgligt...



Gubbar.....

Jag bjuder på det....wannabe...
 
_Erik_; sa:
Men varför kan inte dom som är missnöjda med hur övriga medlemmar på utsidan för sina diskussioner
bara sluta läsa och sticka någonannastans och göra ett eget forum för att umgås med likasinnade?
Om det är din åsikt, hur kommer det sig då att du ger ett visserligen uselt foto dennna recension:

"2004-01-17 02:41:52, Erik Olandersson:
Snälla jan bespara oss din skit!!"

Källa: http://www.utsidan.se/motesplats/album/visabild.htm?ID=7818

Jag föreslår att du lyder ditt eget råd i denna tråd och "sticker någon annanstans". Ingen tvingar väl dig att kolla mitt album? Om det är någon tråd som irriterat dig kan du också följa ditt eget råd ovan.

Raskesven
 
Ja det var en jäkla idiotisk recension av herr Olandersson. Varför skriver du en sån recension som enbart verkar vara ute efter att såra? Vad tror du att du vinner på det?

/ G
[Ändrat av tigertamjaren 2004-01-17 kl 23:18]
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.