• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Midsommar Göteborgs Södra Skärgård 2011

Det är nedräkning nu och här följer en uppdatering av anmälda och val för knytisen::

Ewa (tzatziki),
Helena, & Sarah,
Maggan & Anders,
Aase, (oliver & tapenade)
Barbro (ostar),
Martin R,
Lisbeth,
Madeleine & Ronny (salsa),
Patric & Peter H (ostar & kex) ,
Magnus ,
Oskar & Peter,
Marcus,
Rune (kycklingsnacks och körsbärstomater),
Hanna
Sara, Micke A, Jörgen C, (Sallader) ??

Nu saknar jag dessert och fördrink.... :)
Förra året vill jag minnas att Stefan/Johannes/Fredrik o Co fixade nåt smaskigt att dricka före maten?.......
Saknar också en snygg bricka med grönsaksstavar och nån mer "guck" att doppa dem i.
Kanske baguetter också?
Är ju himla trevligt med tomat/mozzarella också....

I alla fall...

Jag kommer ge mig ut torsdag ca 18 (plus moms) från GKF. För den som vill ansluta från Fiskebäck eller Hinsholmen går ju detta bra. Jag avvaktar prognos imorgon bitti och meddelar sen strand, (per mail enbart) även lite beroende på hur många fler anmälningar som kommer in.
Bra om ni meddelar när ni planerar att åka ut, och för dem som inte anmält knytisval (ca 50 kr per person i värde) så gör det före imorgon bitti tack!

Sillunchen på fredag är som vanligt att var och en tar med det man vill till enbart sig själv (eller går ihop i små grupper) men vi siktar på kl 13 så vi kan umgås på en klippa! :)

Glöm inte toaspaden, vatten (finns ingen kran/brunn på ön) , snören och pressenningar så vi kan bygga tarpar "just in case", några engångsgrillar som komplement till grill-cementröret, och framför allt, ett soligt midsommarhumör!

För er som varit med tidigare vet ni att "det blir alltid lite ljusare där borta"......
 
Jag tog ett snack med vädergudarna och vi kom fram till en bra kompromiss.

Myggfritt och bara en liten skvätt regn! :)
Så jag tror vi kommer få det riktigt bra!

Uppdatering med senaste namn och knytisvalen samt plats meddelas framåt dagen. Kul att så många ansluter på torsdagen!


.
 

Bilagor

  • midsommarväder.gif
    midsommarväder.gif
    20.9 KB · Visningar: 243
Nu är info-mailet skickat till alla som anmält sig. Om du inte fått det kan jag ha tagit fel mailadress till dig, alternativt så har jag missat din anmälan.

Ser mail fram till strax före lunch imorgon, sen är det enbart tfn som gäller.

Må gott alla!

/Ewa
 

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...