• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Höstpaddling i Västergötland

En sommar med alldeles för lite paddling går mot sitt slut men än är det inte för sent. Finns det någon som vill följa med på en dagstur på lördag 1/10? Jag är van kanotist men klarar inte att lasta kajaken själv....Läckö eller Orust? Vädret ser lovande ut. Vore roligt med en rejäl hösttur innan det är dags för vinterförvaring
 
Någon mer som är intresserad????????
Jag är fortfarande sugen. Förslag på paddel vatten? Tror att det kan bli en fin dag.
Gärna Läckö för mig då det är närmare men jag kan tänka mig kusten också
 
Det slutade med en underbar tur i canadensare på Flian med dotters scoutgrupp.
Hoppas fortfarande på sällskap i vildare vatten framöver.
 
Kanothajk

Var iväg en helg för några veckor sedan. Underbart...men mycket vatten och lite lurigt i vissilligt "a forsar...var nära att kapsejsa några gånger...men men..lite spänning ska det ju vara:)

För kallt är det knappast....hade ett billigt tält och sovsäck..men frös inte ett dugg någon av nätterna....däremot gick liggunderlager sönder så det blev lite hårt...men men..det är så det är i vildmarken....och sådant som hör till.
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Blekingepaddlare Höstpaddling i Karlskrona skärgård Paddelkompis 0
rebeccastenberg Höstpaddling i Sörmand? Paddelkompis 0

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.