• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

S:t Anna

Sticker till S:t Anna måndag morgon och paddlar runt där en knapp vecka. För kompisen som skulle med en del av tiden körde det ihop sig så har någon lust att hänga på så är det bara att dra iväg ett mejl. Har inga jättebestämda färdrutter, utom att jag ev. ska in till Kåreholm och hälsa på en kompis en dag.

/Mats
 
Ja, kan ju bara nämna för er som inte hängde på att jag nu är tillbaka från en helt fantastisk paddelvecka... ;)

Har inte varit i St Anna tidigare, men vilka fina paddelvatten...! Väldigt få båtar jämfört med Sthlms skärgård. Var uppe i höjd med Aspöja i norr och nere runt Skräckskär i söder - och däremellan. Ville gärna besöka Heidenstamfyren på Häradskär, men hade kraftig, rakt sydlig vind när jag var i höjd med Skräckskär och ville inte ha den som medsjö på vägen tillbaka. Fågelskyddet på Skräckskär går inte ut förrän i augusti, annars hade man kunnat få lite sjölä längs den stranden på tillbakavägen. Nå, det får bli en annan gång. Detta var f.ö. premiärturen med det senaste tillskottet till min lilla kajakflotta, en lätt begagnad Lisa.

/Mats
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
caribo St anna Paddelkompis 0
blackgate Norrköping,Arkösund eller S:t Anna Paddelkompis 3
matsson St Anna/Gryt 6-11/8 Paddelkompis 0
Blekingepaddlare St Anna skärgård 12-14 juli Paddelkompis 0
Flodis St Anna 19-22/7 Paddelkompis 1

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...