Fiskejobb i Norge!?

Kanske inte riktigt en fråga som rör den typen av fiske som detta forum är inriktat på.. men hur som helst...
Jag tänkte söka jobb på fiskefabrik i Norge. Har jobbat på det där innan, men denna fabrik har inga lediga jobb just nu, så jag letar desperat efter andra potentiella arbetsplatser! Har fått tips om att jobba på trålare i Norge också från ett annat forum här på sidan. Om det är någon som har erfarenhet av någon fabrik i Norge som tar emot säsongsarbetare, eller kanske någon trålare som de kan rekommendera, får ni hemskt gärna skriva och tipsa mig!!
Tacksam för svar
Mvh
Annie
 
Ålesund

Vi jobbade på ett företag i Ålesund som heter Fjordlaks AS. Mycket jobb och bra pengar. Vet ej hur det är nu för detta var vintern 98-99. Har tyvärr inget nummer.

Lycka till!
 
Norge

Håller på att söka också till Norge. Tänkte vara där i 4-5 månader. Gå in på http://www.aetat.no och sök på "produksjon"

Där hittade jag en del olika företag som söker arbetare. har dessvärre inte fått några svar ännu men det löser sej väl.

Får du tag på något så får du gärna höra av dej. Åker egen bil så fort jag får tag på nåt.

Mvh Henke
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.