"pricerunner" för friluftsmänniskor??

tycker inte ni som jag att det borde finnas en hemsida såsom "pricerunner" fast innehållande friluftsprodukter. skulle nog bli en liten press på butikerna, enligt vad jag tror iallafall. vore även ett smart sätt att få reda på nya produkter på marknaden samt, se vad användarna tycker om produkten.

Om det finns någon webbdesigner som läser detta, kan väl detta vara ett projekt som lockar eller???

eller vem vet, sidan kanske redan finns??

/tobbe
 
Jop det vore trevligt. men det kommer knappast i första taget. Dels är det för få som köper sådana saker (det som finns på pricerunner är ju skidor och skridskor, som det finns en stor volymmarknad för).

Men det är ju också så att friluftsprylar handlas nog mera över disk än över nätet fortfarande. För att pricerunner skall fungera så måste de nätbutiker de kartlägger samarbeta med dem, och ännu är de svenska friluftsbutikerna mycket för enkla för det tror jag.
 

Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...