Dagens rea-tips (allmänt)!

Fraktfritt på Addnature

Inte rea, men just nu fraktfritt på Addnature vilket för mig är ”bra” då jag är i ”behov” av en rätt så billig sak som inte finns att köpa i någon affär där jag bor.

När fraktkostanden är lika stor som varans pris så avstår jag från att handla.

Men nu får jag tillbringa ett tag med att kolla hela deras sortiment om det finns något mer att köpa när jag ändå är på gång (kanske vitsen med att locka med fraktfritt)

Per
 
Lättviktskåta

Billig lättviktskåta med innertält i mesh och yttertält i dubbelsidig silikoniserad polyester. Såg och klämde lite på tältet när jag var i köpenhamn och tycker det är värt att tipsa om eftersom det är på rea för 2300 kr inkl. frakt. Jag upplever det som riktigt prisvärt.

Vikt: 2,8kg
Vattenpelare golv/yttertält: 3.000/3.000 mm
Material yttertält: RipStop Polyester (40D) silikoniserad på båda sidor
Material golv: RipStop Polyester (68D) PU coating
Material innertält: svart mesh/insektsnät.
Stång: aluminium (40 cm lång ihopfälld)

Höjd: 170 cm
Inner- och yttertält kan användas individuellt (ca. 1 kg/del)

Jag har ingen koppling till affären.

Länk:
http://www.outdoorbrands.se/asivik-lavvu-light-3.aspx
 
Billig lättviktskåta med innertält i mesh och yttertält i dubbelsidig silikoniserad polyester. Såg och klämde lite på tältet när jag var i köpenhamn och tycker det är värt att tipsa om eftersom det är på rea för 2300 kr inkl. frakt. Jag upplever det som riktigt prisvärt.

Vikt: 2,8kg
Vattenpelare golv/yttertält: 3.000/3.000 mm
Material yttertält: RipStop Polyester (40D) silikoniserad på båda sidor
Material golv: RipStop Polyester (68D) PU coating
Material innertält: svart mesh/insektsnät.
Stång: aluminium (40 cm lång ihopfälld)

Höjd: 170 cm
Inner- och yttertält kan användas individuellt (ca. 1 kg/del)

Jag har ingen koppling till affären.

Länk:
http://www.outdoorbrands.se/asivik-lavvu-light-3.aspx

Den där såg intressant ut. Lyckas inte hitta tillverkarens sajt dock. Den enda sajt jag hittar är spejdersport.dk och de verkar inte heller vara tillverkaren. Känner du till vad det kan vara för URL?
https://www.spejdersport.dk/asivik-lavvu-light-3.aspx
Skulle vilja se lite mer detaljinfo. Om vikten är ink pinnar t.ex.
 
Asikiv är väl Spejders motsvarighet till Urberg för Outnorth.

Från hemsidan:

ASIVIK – Spejder Sports eget mærke
Du vil næppe fortryde at tage et ASIVIK-produkt med på tur. Det er nemlig vores egne udviklere, der omhyggeligt har skabt hvert eneste produkt fra bunden, og tanken bag ASIVIK er enkelt og prisfornuftigt grej, der holder på tur og giver dyrere mærkevarer kamp til stregen. Efterhånden er flere ASIVIK-produkter lavet i genbrugsmaterialer, hvilket er med til at nedbringe Spejder Sports samlede ressourceforbrug.
 
Asikiv är väl Spejders motsvarighet till Urberg för Outnorth.

Från hemsidan:

ASIVIK – Spejder Sports eget mærke
Du vil næppe fortryde at tage et ASIVIK-produkt med på tur. Det er nemlig vores egne udviklere, der omhyggeligt har skabt hvert eneste produkt fra bunden, og tanken bag ASIVIK er enkelt og prisfornuftigt grej, der holder på tur og giver dyrere mærkevarer kamp til stregen. Efterhånden er flere ASIVIK-produkter lavet i genbrugsmaterialer, hvilket er med til at nedbringe Spejder Sports samlede ressourceforbrug.

Ah! Tack! Så det var så i varje fall.

Tyckte den såg riktigt fin ut, den där tipin. Bra höjd också. Synd att den inte gick att få med väv i innertältet. Hittade den sidan på Spejder genom Google. Det går däremot inte att hitta 3-personerstipin via deras meny. Kan det vara en utgående modell?
 
Ah! Tack! Så det var så i varje fall.

Tyckte den såg riktigt fin ut, den där tipin. Bra höjd också. Synd att den inte gick att få med väv i innertältet. Hittade den sidan på Spejder genom Google. Det går däremot inte att hitta 3-personerstipin via deras meny. Kan det vara en utgående modell?

?
Du länkade ju til det på hemsidan?
Menyn (Soveutstyr . telte) visar tentipi 3p?
 
Ja, men den sidan hittade jag via google.Det är vanligt att produktsidor för varor som inte finns längre ligger kvar, men man länkar inte till dem.

Men jag hade fel. Tipin går att hitta via menyn. Men får gå in på "lättvikt".
https://www.spejdersport.dk/lette-telte.aspx

Gick via nån lavvulänk förut och där vara bara de större listade. Sorry - svårt med danskan. :)
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.