Dagens rea-tips (allmänt)!

XXL har 25% på allt imorgon. (De hade det även i dag). Anmäl dig till deras nyhetsbrev så får man en kupong att visa upp. Visa saker ingår inte i allt. Se sidan
 
Tips om presentkort på jysk

Första inlägget här på sidan.

Måste bara tipsa om appen wrapp där man kan skicka och ta i mot presentkort. Just nu så har Jysk anslutit sig och man kan skicka presentkort värt 100kr. Själv så köpte jag ett nytt 1,2mm liggunderlag kosta 99kr så det är ju inte fel med gratis saker =)
 
Outnorth rear lite blandat och jag är jäkligt nöjd med min Haglöfs LIM som jag har haft i snart sex år. Jag har kompletterat med en billigare längre regnjacka men den här är kanon som utifall-att-jacka, liten nedpackad och den är lagom skuren för mig som inte har gubbmage. Dvs. funkar bra till cykelpendling och mountainbike. Jag köpte nog min för 1200 också på den tiden.

OBS! Det är ingen tulipanaros och eg. är skalplagg ingen favorit men i regn tycker jag att den är bra och även som vindjacka om man inte anstränger sig hårt.

http://www.outnorth.se/haglofs/lim-ii-jacket-m-typhoon-blue.php
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.