• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Midsommarpaddling 2010 Gbg Södra Skärgård

Helt okej väder!

Med den prognosen vågar t.o.m jag ge mig ut på havet. Så jag hyr kajak och hänger med i år!
Tänkte åka ut fredag förmiddag från hinsholmskilen.
Kan jag få sällskap med någon därifrån då? Vilken tid isåfall? (Så jag kan boka kajak)
Hem lördag eller söndag.
Skall fundera ut något tilltugg till fredagen.

/Patrik
 
@ Patrik : Info finns på mailen nu

@ Janne, samma sak där.... :)

Kollar kanske mail imorgon bitti, men sen är det offline som gäller 10 dagar!!!

Välkomna alla! Ska bli himla kul!

/Ewa
 
Hej!

Fick syn på detta i "elfte timmen" och tycker det låter som ett kanonupplägg för midsommaren!

Ett par frågor bara:

-Klarar man att hänga med utan någon tidigare kajakvana?
-Vilken tid ger sig de olika grupperna av, så att man kan få sällskap på vägen? (lutar åt att jag åker ut fredag fm, men det beror på hur tidigt jag kan smita från jobbet imorron - hoppsan, idag menar jag...)
-Nåt särskilt som saknas till knytkalaset?

//Thomas
 
Stort tack till alla som var med för en utmärkt midsommar med fint väder, god mat och trevlig paddling.

Naturligtvis förtjänar Ewa ett extra tack eftersom hon höll i hop det hela på ett utmärkt sätt, även i år!

//Andreas
 
Jag håller med även om jag som nybörjare inte kom fram till Rivön utan stannade på andra sidan fartleden. Vi kände att vi var lite för långsamma o oerfaren i den blåsten som var i lördags.
Men jätte roligt initiativ och tack Ewa för att sätta igång och håller kontakten!
/Ulla
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.