• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Forspaddlare???

klart som f-n att man paddlar fors...
fast de flesta här är insnöade på havskajak. trist.
det må ju banne mig bli lite rock´n´roll om det skall hända något! -AAARRRGGHH!
 
Gärna...

Men bor man i Gbg är det lite svårt. Götaälv är inte så forsaktig... :) Finns det nåt sjysst ställe där man kan prova på??
/Erik
 
SÄVEÅN

Självklart är det bättre att bo i de nordliga delarna av Sverige om man vill vältra sig i Forspaddlingens mysterier men man skall inte förakta lilla Säveån när vattenståndet är högt. Denna oas av grönska och fågelliv som är relativt okänt för folk bortom Lerums kommun.
Jag paddlar själv där när naturreservatets förbud inte gäller.
/ Henrik
 
Fors rular

Jodå här finns det de som paddlar fors. Fast nu är jag ledsen för det bästa stället att paddla på här i Småland har blivit naturresarvat och det är lika med paddlingsförbud... Buhhhhh!
Får väl leta mig längre upp i landet eller helt enkelt bli kriminell.
 
vart..?

Vart i Småland är du då o paddlar som har blivit naturreservat? Har varit endel o paddlat där nere.. även om jag föredrar norrland! :) Helt klart överlägset i detta samanhang! :)
Ses i forsen/Maria
 
paddling i sommar?

dyker du upp nån stans i nån fors i sommar då? Själv längtar jag så att jag kan spricka! Ska få en Zero Gravety 48 snart... snart... *längtar*
 
jag är sugen på forskajak.. gjorde steg 1 hos kajaktiv förra året men nu har min paddelkompis dragit till USA för att plugga ett par år så om nån är sugen på att göra steg 2 alt. steg 1 och 2 så är jag på..
 
___tobias___; sa:
jag är sugen på forskajak.. gjorde steg 1 hos kajaktiv förra året men nu har min paddelkompis dragit till USA för att plugga ett par år så om nån är sugen på att göra steg 2 alt. steg 1 och 2 så är jag på..


Absolut! Jag går och suktar på steg 1 och 2 sista helgen i maj...
 
Kajaktiv

Tobias:

Jag har liksom Malin gått och funderat på forspaddlingskurs ett tag, och har nu försökt mig på att sammanställa en översikt över olika arrangörer. Målsättningen är att gå en nybörjarkurs i vår/sommar. Var du nöjd med Kajaktiv, och hur kom du fram till att välja dem?

/ Johan
 
Klart det finns forspaddlare här på utsidan (eller åtminstonde föredetta). Kolla upp http://www.wawkee.se för paddelkurser i Stockholm. Har paddlat flera år med en av ledarna och har bara gott att säga om hans paddling.
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Keras2006 Forspaddlare Västkusten? Paddelkompis 1
Makoo Forspaddlare sökes för fotografering Paddelkompis 0
lofoten Forspaddlare i Luleå Paddelkompis 2

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.