• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Nybörjare i Göteborgsområdet

Den 23 maj kl 10-16 är det nåt som heter "Kanot Väst" vid hamnen.
Är det någon som har lust att hänga med och provpaddla kajaker och paddlar och bara allmänt kolla runt lite?
Måste ju skaffa mig en paddel. Man kan inte ha en kajak, men inte ha en paddel. Förresten...om någon vill sälja en bättre beganad paddel så är jag intresserad : )
 
Jag är på!

Låter kul, jag kan hänga med! Om det inte är så att det blir en paddeltur den dagen, men man kan ju ta turen på torsdagen och "kanot väst" på lördagen! ;)

Förresten, tack alla för en riktigt trevlig lördagkväll! Vilken grillning det blev!

/Johanna
 
Jag hade också himla trevligt i lördags!

Jag kan tyvärr inte den 23 maj. Men jag vill gärna ut och paddla i helgen. Nån som vill hänga med?
 
Provpaddling

Hej
Jag räknar oxå med att gå på provpaddlingen och kika lite.
Man skulle ju kunna se vad väder och vind säger om man hittar på ngt efteråt (cykling, paddling, promenad eller så) om man har lust.
//Henrik
 
Låter som en kul tråd. Väntar på min första kajak som jag har beställt och min plan är att paddla mycket i sommar. Kommer att ha min kajak i Fiskebäck men det går alltid att köra en bit. Hänger gärna med på både kortare och längre turer, alltid kul om man är fler.
 
Hej,

är det försent att "hoppa på"? Är också nybörjare i Göteborgsonrådet och önskar hitta paddelkamrater till sommaren! /Emina
 
Undrar oxå om det är försent att hoppa på ?
Är ingen van paddlare men att paddla ensam är ju inte så kul. Sommaren har jag inget planerat för ändå :)
 
Hej

Här finns fler som vill hoppa på! Jag har hängt med lite i denna tråden och läst den sedan den startade, men har tyvärr inte kunnat vara med på någon aktivitet än. Kommer ni att annonsera här när ni hittar på något? Vore isåfall skoj att hänga på nästa gång.

Mathias
 
Härligt att höra att det blev en lyckad grillning, jag hade som sagt gärna varit med. Men det får bli en annan gång.
Ni som inte har paddlat alls förut, som jag, men är sugna på att testa under nån sorts ordnad form - ska vi dra ihop det på ngt sätt? Självklart är ju alla välkomna...lite glada tillrop och stöttning är alltid lyftande.
Har mkt runt mig med jobb, plugg o extrajobb, familj och lite annat. Men efter skolavslutningen 11/6 ser livet lite lugnare ut. Jag kan lättast jämna veckor, p.g.a. sonens vistelseschema hos mig.

SÅ, vad sägs?
 
vill hitta folk som vill paddla i gbg!

Blev himmla glad när jag hitta denna tråd för jag är i behov av någon som vill haka på ut o paddla!
Är inte helt grön nä det gäller att paddla på slätvatten (fast de är ett bra tag sedan sist) så jag är öppen för de mesta. Äger dock ingen havskanot så är beroende av att hyra.
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.