• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Nybörjare i Göteborgsområdet

Hade vart en idé, men vi är på konfirmationsfirande!! Inget jag direkt längtar efter...men men...bara att bita ihop.
Ta med hela gänget på grillkväll istället då :D

Jag har några andra saker planerade på lördag men kanske kanske hinner jag kika förbi ändå, tidsoptimist som man är :) Jag satte ihop en karta där punkt 1 är hållplatsen och punkt 2 parkeringen. Tänker vi på samma ställen? :)

/ Martin
 
Alltså, konfan börjar 14:00 i en jäkla bykyrka utanför A-ås, efter avklarad sittning där - varning för träsmak - är det tillhörande kalas hos den "drabbade" familjen...inte ens en tidsoptimist som jag kan lyckas få till det...GRRRR!

Surt som .... :O(

Föreslår en ny grillning - en ojämn söndag efter 16:00! Eller en fredag en jämn vecka.
 
Fiffigt ordnat med kartan! Precis där jag menade. Det är ju synd att det inte passar för alla, men det är ju alltid så att det är någon som inte kan. Det blir säkert fler liknande tillfällen under vår/sommar. Det är ju perfekt med den här länken, det verkar ju finnas ett stort intresse av uteliv i Göteborg, Det är ju bara att komma med förslag och samla ihop de som är intresserade : )
 
Föreslår en ny grillning - en ojämn söndag efter 16:00! Eller en fredag en jämn vecka.

Japp ...... hade suttit som en smäck...... Kanske en promenix och grillning efter någon led nån stans runt omkring :) Svartedalen har säkert några bra grillställen vid nått vind skydd.
Finns det någon där ute som har ett bra förslag på ställe?

Morgan
 
Japp ...... hade suttit som en smäck...... Kanske en promenix och grillning efter någon led nån stans runt omkring :) Svartedalen har säkert några bra grillställen vid nått vind skydd.
Finns det någon där ute som har ett bra förslag på ställe?

Morgan

Bra! Då tar vi tag i det inom en snar farmtid när det lugnat ner sig med allt runt skola, jobb...och allt vad alla nu sysslar med så här års. Jag är PÅ!

//Cina
 
Hej

Jag paddlar gärna några gånger i sommar när det inte blåser för mycket. Har paddlat några gånger, mest från marstrand
Gå tidigt från jobbet någon dag och paddla på kvällen eller en helg. Gärna något tillfälle med övernattning också.
Även nyfiken på att paddla i något sjösystem/å med lite "vildmarkskänsla", men det vet jag inte var man gör.
Kanske kommer och grillar imorgon.

/Patrik
 
Tack för den trevliga träffen igår vid Delsjön!
Vad kul att så många kom : )
Ser fram emot fler naturupplevelser i vår/sommar och att träffa er alla igen!
 
Tack

Jag håller med Lotta.
Tack så mycket för en jättetrevlig kväll. Jag hoppas verkligen på att få se er på lite paddelturer/ Vandring-promenad/inlines osv då självklart med FIKA :)

Morgan, tyvärr var det ingen som tog några bilder. Du får se till att vara med själv nästa gång :)
//Henrik
 
Morgan, tyvärr var det ingen som tog några bilder. Du får se till att vara med själv nästa gång :)
//Henrik

Japp ja jag måste med...........fattar inte vart tiden tar vägen :)
Kul att ni hade det bra............
Svartedalen med en rundtur hade vart nått.............lagom runda med fika :)


Morgan
 
Tackar även jag för den trevliga kvällen i Delsjön. Hoppas kunna se er några gånger i sommar när jag kommer ner till Götet...
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.