• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Paddelintresserade i Umeå?

Hej på er!

Kul att se att min gamla tråd lever upp!

Det finns trots allt hopp om att hitta andra paddelintresserade i Umeå iallafall. Skulle ju vara trevligt att dra ihop lite folk när temperaturen ökar och isarna försvinner. En annan grej som vore skoj skulle kunna vara att slå sig ihop och hyra ett badhus för att öva lite rollar och annat skoj... Tror det kostar 500 spänn per timme.

Jag har löst min förvaring under barmarksperioden (som ju snart verkar vara hela året... tragisk vinter) med kätting och hänglås i väggen på hyreshuset.
 
simhall i Umeå

Har kollat upp vad som gäller.

Sävar simhall kostar 500 :- per timme att hyra, och man kan göra det fredag kväll, samt lördag och söndag eftermiddagar/kväll. Det är helt okej att vistas i den med kajak. Basängen är 16 meter lång. Halva delen är mellan 0,9 och 1,5 meter, resten av bassängen är tre meter djup. Det jag givetvis glömde fråga är ju om man kan bära in en 5 meters kajak på ett smidigt sätt... Får återkomma om det.
 
Paddla inomhus

Hej
Umeå KanotKlubb tränar inomhus varje tisdagskväll under vintern/våren i badhuset i Holmsund kl 2000-2200.
M paddelhälsning
Kurt
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.