Karl Hedin-fallet

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Nu tar aftonbladet upp tortyrvinkeln, det gör de inte om de inte vet att det ligger något bakom detta.
Ni kanske ska kontakta dem och påvisa att Karl bara vill bli martyr och sälja böcker..?


https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/zGVaw9/miljardaren-karl-hedin-talar-ut-utsattes-for-haktestortyr


Om man sen kopplar detta till utelivet, för de som inte förstår, så innebär detta fall att jag under kommande toppfågeljakt kan hamna i fängelse om jag går i ett vargspår (vilka är snudd på överallt numera) eller om jag skojar med en kompis om "gråben" eller nåt. Kort sagt - ett fulländat STASI-samhälle.
 
Nu tar aftonbladet upp tortyrvinkeln, det gör de inte om de inte vet att det ligger något bakom detta.
Ni kanske ska kontakta dem och påvisa att Karl bara vill bli martyr och sälja böcker..?


https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/zGVaw9/miljardaren-karl-hedin-talar-ut-utsattes-for-haktestortyr


Om man sen kopplar detta till utelivet, för de som inte förstår, så innebär detta fall att jag under kommande toppfågeljakt kan hamna i fängelse om jag går i ett vargspår (vilka är snudd på överallt numera) eller om jag skojar med en kompis om "gråben" eller nåt. Kort sagt - ett fulländat STASI-samhälle.

Det är ju bara en redogörelse för artikeln i Svensk Jakt. Karl Hedins åsikter. Förstår du inte det?

Kan du hamna i fängelse för att du går i ett vargspår? Hur då menar du?

Vill gärna träffa dig - så att du kan visa dessa vargspår som finns "på varannan skogsväg" och "snudd på överallt". Vad säger du om det?
 
Skulle jag varit Hedin skulle jag behandlat förhörsledare så illa så dom
skulle hamnat på psyksjukhus, rymt och lagt sig på ett järnvägspår med en bibel i handen gråtandes.

Jag gjorde just detta i mitt läge o det var så skönt
 
Nu tar aftonbladet upp tortyrvinkeln, det gör de inte om de inte vet att det ligger något bakom detta.
Ni kanske ska kontakta dem och påvisa att Karl bara vill bli martyr och sälja böcker..?


https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/zGVaw9/miljardaren-karl-hedin-talar-ut-utsattes-for-haktestortyr


Om man sen kopplar detta till utelivet, för de som inte förstår, så innebär detta fall att jag under kommande toppfågeljakt kan hamna i fängelse om jag går i ett vargspår (vilka är snudd på överallt numera) eller om jag skojar med en kompis om "gråben" eller nåt. Kort sagt - ett fulländat STASI-samhälle.

Du verkar paranoid och konspiratorisk.

Man har nog inget att frukta så länge man sköter sig. Tror de hade rätt många tvivelaktiga uppgifter på karln innan de satte igång polisarbetet på allvar.
 
Nej, även Expressen har exakt samma källa.

En grundläggande sak som Viralgranskaren lär ut är att man ska kunna spåra informationen till minst två oberoende källor. I det här fallet finns bara en källa: Hedin själv.

Svensk Jakt presenterar Hedins åsikt, Aftonbladet och Expressen recenserar artikeln i Svensk Jakt.
 
Nej, även Expressen har exakt samma källa.

En grundläggande sak som Viralgranskaren lär ut är att man ska kunna spåra informationen till minst två oberoende källor. I det här fallet finns bara en källa: Hedin själv.

Svensk Jakt presenterar Hedins åsikt, Aftonbladet och Expressen recenserar artikeln i Svensk Jakt.

Men vi är överens om att Aftonbladet och expressen skriver om fallet? Det var ju tydligen väldigt viktigt alldeles nyss.



Jag sätter förövrigt tre påsar real turmat på att dessa inspelningar "råkar försvinna" inom en månad.
 
Ska vi nu vara konspirationsteoretiska så beror det väl i såna fall på att Hedin mutat folk för att sopa det hela under mattan.

Det är ju betydligt mer sannolikt än att en massa poliser skulle få för sig att punktmarkera honom. Så himla speciell är han väl knappast?
 
Men vi är överens om att Aftonbladet och expressen skriver om fallet? Det var ju tydligen väldigt viktigt alldeles nyss.

Ja, de fick tydligen lite plats över, mellan artikeln om vad som fanns i Dianas ändtarm när hon omkom och artikeln om hur du ska gå ned trettio kilo i vikt på tio dagar utan att sluta äta. Högkvalitativ journalistik som vanligt, noggrann kontroll av källorna och rejält genomtänkt vad som är viktigt att publicera.
Där har du läsning hela sommaren, Nying. Det finns massor av skandaler att ta del av, massor av syndabockar att hänga och avslöjanden om hur "dom" gör allt för att förstöra livet för vanligt folk.
 

avslutad210712

Gäst
Orka

Orka

Orka

Vad fan är det som händer på utsidan.

Orkar inte ens läsa genom alla inlägg men uppenbarligen är någon av Karl Herlins lärjungar här inne

Lägg bara ner

Förut la jag aldrig ner något om skuldfrågan

Nu VET jag att svinet är skyldig

Nej så får man inte säga så jag ber omursäkt
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...