Nu har jag köpt en kickbike

Hej..
Ni kankse minns oss från i vintras när jag frågade o grågade om hur man börjar dra..o tack vare er kom vi igång o nu är ytterligare ett mål nått. En kickbike är inhandlad och premiärturen tog vi för en stund sen. Freja blir alldeles lycklig och dansar runt nåågra varv innan vi kom iväg.

Roligt o spännande o tungt. Tog en första kort runda för matte behöver träna upp sig mer. Trodde att det skulle vara lite som att sparka spark på isen men det är mycket tyngre eftersom vid varje kick böjer man benet up o ner o upp o ner. Det kommer bli jätteskoj o bra träning för oss båda.

Men nu inser jag att jag behöver en cykelantenn.Vet du nån som säljer?

Hittade nåt på en tysk sida som WIMA tipsade om men undrar om det finns på närmare håll?

tack frejas matte
 
Vad kul! Jag är också ute efter en kickbike av något slag, vilken köpte du själv?

Jag har tittat på både den från kickbike.se samt Pawtrekker. Skulle dock vilja ha något med större hjul både fram och bak och har hittat Blauwerk Downhill men inte hittat någon återförsäljare.

Och vad är det för sida som du har hittat antenn på? Jag har funderat på att göra en själv (gjort av elrör till cykeln när jag kört det) men finns det att köpa så är ju det bra.
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.