Flugfiskeförening i GBG?

Tjena!
Undrar bara om någon där ute sitter i samma sitts som jag? Har nyligen börjat flugfiska och tycker det är hur kul som helst Tyvärr delar inte mina närmsta vänner samma intresse, jag vill verkligen lära mig så mycket jag kan om flugfiske. Att lära sig allt vet jag är en omöjlighet med tanke på att Ffiske verkar vara en vetenskap för sig själv. Men jag skulle vilja komma i kontakt med någon/några som kan mycket mer än mig själv. Ni kanske vet någon bra flugfiskeförening runt Göteborg eller om ni själv bara vill med ut någon gång å fiska. Säsongen kanske börjar ta slut? men de kommer ju alltid en ny vår. Men när mörkret kommer hoppas jag att sitter hemma i värmen och lär mig att binda flugor (just nu blir de mest en massa fantasiflugor, och dom enda som hugger på dom är abborren :) Skulle som sagt vara kul och komma i kontakt med någon/några som delar samma intresse. Kanske planera en resa till nästa vår/sommar
Ha de gött
Mvh/Ronnie
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
exight 4dagar fiske camping i gbg? Fiske 0
M0501 Flugfiske i säveån gbg Fiske 0
Patriksg Pris på flugspön? (Gbg) Fiske 21
Jockemeister Isfiske runt GBG? Fiske 0

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.