Splitcanespön säljes/Bytes

Tjena.
Testar här på forumet också om ni händelsevis missat min annons på prylmarknaden.
För er som gillar lite nostalgi en känsla av hur de hela började, har jag tre mycket trevliga splitcanespön till salu. Dom har tyvärr inget kännt märke instansat i sig eller nått, de enda jag känner till om spöna är att dom byggdes av en man som jobbde som provkastare åt ABU en gång i tiden. Jag frågade personalen på strömvals fiske i Göteborg vad dom tyckte om spöna? och dom sa att de var väldigt välgjorda. enda nackdelen är att de tyvärr inte är byggt av något kändare märke som sagt, i så fall skulle jag kunna ta ett ex antal tusen per spö, men så är tyvärr inte fallet.

Det ska tilläggas att spöna är haspel spön och ingår i en serie om tre och säljs endast tillsammans. Dom säljs för 2000 eller bytes mot något trevligt flugfiskeset.
Spöna är alldrig använda och är därför i mycket fint skick. Vill ni ha lite bilder? skickar jag naturligtvis det.

Är ni med i någon fiskeklubb? Så säg vad som skulle vara snyggare på väggen än dessa spön? Möjligtvis gäddan på 15kilo...... som ni fångat med ett av spöna kanske :)

Ha de gött Mvh/Ronnie
 
när jag går i pension så ska jag fiska med splitcane, inget annat.. men det e ett tag till, hoppas dina spön hamnar hos någon som fiskar med dom, man ska inte döda bruksföremål genom att hänga dom på väggen..
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.