Prisvärd klövjeväska....

Jag ska köpa två klövjeväskor, en åt en amstaff samt en åt en scandinavien hound. Amstaffen har som rasen en liten annan byggnad, så det är viktigt med möjlighet till individanpassning. Huskymixen är enormt smal om magen. Vilka erfarenheter har ni av de olika klövjeväskorna? Vilken har bäst inställningsmöjligheter? Vilken vikt har ni packat i dom? Klövjorna ska vara till både träning samt långfärd. PS Kan man cykla med en tränad hund med klövje? DS
 
Jag har ännu inte köpt någon väska men har kollat runt på ett flertal olika modeller och har fastnat för väskorna från www.snowdogs.se. Dels har jag hört flera nöjda användare ge sin åsikt om väskan och sedan går det att få en väska i stort sett helt efter egna specfikationer då de sys upp efter beställning.

I dagarna kommer jag att beställa en väska till vår golden retriever och kommer gärna med åsikter längre fram. Anar dock att du hinner ta ett beslut innan dess :).
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.