Klövjeväskan Laika

Är i köpa-klövjeväske-tagen och kollar runt efter olika sorters märken osv. Hittade en väska av märket Laika i "min" djurtillbehörsaffär, som såg mycket bra ut och dessutom verkade passa min Kelpie ganska bra. Priset låg på 1300-1600:- beroende på storlek.

Är det någon här som har erfarenhet av denna väska?

Tacksam för svar,
Cecilia
 
Nej inte personligen men jag såg ett test i en jakttidning att de gav väskan bra vitsord. Har tittat på den själv i en butik och tycker att den verkar bra.

Mvh Tomas
 
Har haft Laika klöv!

Har haft en laika klöv som jag var väldigt nöjd med!dom är ju lite dyrare men med hög kvalite.bra med mocka mot hundens rygg så att inte väskan glider.lät våra husky bära ca 7 kilo var när de var tränade.men lägre vikt långa turer.köper en ny laika snart.tänk bara på att hunden bör vara ca 2 år innan du belastar den för mycket!dom flesta hundar tycker om att jobba lite och blir lite lugnare när dom får lite vikt på ryggen.bra när man går i svår terräng.
 

Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...