Problem med två länkar i samma inlägg

Jag råkade ut för något underligt när jag skrev ett inlägg med länkar till till två olika websiter. När jag förhandsgranskaede mitt inlägg hade all text fr.o.m. början av den första länken till början av den andra länken försvunnit. Jag hade lagt in url:en efter likhetstecken i startaggen och skrivit en text mellan taggarna. Jag ändrade så att jag skrev url:en mellan taggarna och då blev det rätt. Nu tänker jag testa det första sättet och se om det blir fel även när jag sänder i väg det eller om det bara var i förhandsgranskningen.

Den första länken såg ut så här G7ToWin. Sedan skrev jag lite mera text och så den andra länken GPS Utility.
 
Jaha, det blev fel. Det här försvann: G7ToWin. Sedan skrev jag lite mera text och så den andra länken

D.v.s. det visas inte. Tittar man efter i koden så ligger alltihop instoppat i starttaggen (a href), vilket gör att även det som ser ut som en länk inte fungerar.
 
Jag ser nu att Utsidans forum inte stöder koden url. Inte så konstigt att det blev fel då. Koden stöds av ett annat forum som jag brukar skriva på. Eftersom koderna för textformatering och bildvisning är desamma antog jag utan att kolla att jag även kunde använda url. Det fungerar faktiskt om man bara har en länk, men flera gick alltså inte bra. Det verkar som om scriptet letar bakifrån efter sluttaggen.
 

Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...